JAK MODNIE NOSIĆ DRES?

JAK MODNIE NOSIĆ DRES?

   Hej! Witam Was w kolejnym wpisie na moim blogu. Jak Wam minął poniedziałek? Zleciał całkiem w porządku czy jednak odliczcie do weekendu? Ja jestem w grupie odliczania do weekendu. Dzisiejsza stylizacja może budzić wiele pytań. Po co babo nosisz takie spodnie do obcasów? Dziwne rozwiązanie albo bardzo mi się to podoba. Lubię łączyć style mniej lub bardziej oczywiste. Uwielbiam marynarki do sneakersów to dlaczego nie połączyć ich do dresów? Nie musi to być tylko ubranie na siłownie czy po domu. Moda to zabawa dlatego warto eksperymentować. Do tego pożyczona od narzeczonego koszulka. Bardzo lubię jego koszulki, najlepszy oversize jaki mam. Najwygodniejsze obcasy czyli te na słupku. Czuję się na nich o wiele stabilniej dlatego chętnie po takie buty sięgam aniżeli po szpilkę. Jestem ciekawa Waszej opinii o tej stylizacji. Dajcie koniecznie znać będzie mi bardzo miło. Buziaki, do następnego :* 

JAK MODNIE NOSIĆ DRES?
Jak nosić spodnie dresowe?
Z czym nosić spodnie dresowe.
JAK MODNIE NOSIĆ DRES?
spodnie dresowe na co dzień
Modna kobieta nosi dresy z obcasami?
spodnie dresowe na co dzień
stylizacje spodnie dresowe
co można nosić do czarnych dresów

MARYNARKA : FRATERNITY 
KOSZULKA : JORDAN, podobne (klik)
SPODNIE : MISSGUIDED, podobne (klik), (klik)
TOREBKA : VERSACE JEANS
BUTY : BERSHKA 







1 komentarz:

  1. Świetna stylizacja, bardzo lubię nosić dresy w końcu to najwygodniejsze spodnie :) Jednak to nie takie proste zestawić je w outficie, wspaniała inspiracja bardzo podoba mi się to połączenie! :) Uważam jednak że jesteś prześliczna i we wszystkim będziesz wyglądać idealnie <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger