CODZIENNA STYLIZACJA / MARYNARKA W KRATĘ

CODZIENNA STYLIZACJA / MARYNARKA W KRATĘ

  Dzisiaj na tapecie casualowa stylizacja. Czuję się w nich najlepiej, ponieważ łączą klasykę, elegancję i luz. Są to idealne stylizacje, które możemy wykorzystać w życiu codziennym. Dlatego postawiłam na dwurzędową marynarkę w kratę. Zakochałam się w niej jak tylko zobaczyłam ją na manekinie. Mam dużą słabość do marynarek, w szczególności do tych luźniejszych. Możemy je wykorzystać do sportowych jak i eleganckich looków. Do tego a jakże moje ulubione jeansy z wysokim stanem, biała koszulka i timberlandy. Buty chociaż są bardzo ciężkie i męskie to bardzo je lubię. Idealnie sprawdzają się na chłodniejsze jak i ulewne dni. (Inna stylówka klik) Lubicie takie połączenia? Jak zapatrujecie się na kratę w tym sezonie? Must have czy raczej omijacie na półkach? Dajcie koniecznie znać, a ja życzę Wam miłego dnia! :*


   Zachęcam również do subskrybowania bloga (przycisk znajdziecie przy nazwie bloga) będziecie na bieżąco z wszelkimi nowościami i nic Was nie ominie. Zaglądajcie też na Instagram oraz Facebooka!

dwurzędowa marynarka
Miejska stylizacja
koszulka levis
Marynarka zara
torebka versace
casualowa stylizacja
czarny płaszcz
Jak nosić timberlandy
CODZIENNA STYLIZACJA

PŁASZCZ: TALIA (klik)
MARYNARKA: ZARA (klik)
SPODNIE: COOLCAT
KOSZULKA: LEVIS (klik)
BUTY: TIMBERLAND (klik)
TOREBKA: VERSACE JEANS


7 komentarzy:

  1. Świetna ta marynarka, sama takiej szukam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podlinkowałam ją :) ale widziałam podobne w bershka i stradivarius :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz :) Marynarka z tą koszulką to nieoczywiste połączenie,a wyszło genialnie :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, pasek idealnie wszystko dopełnia ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw! Świetna ta marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger