MLECZKO DO DEMAKIJAŻU FIRMY VIANEK



    W dzisiejszym poście przedstawiam Wam mleczko do demakijażu. W 100 % nie byłam do niego przekonana, ponieważ na co dzień używałam jedynie płynu micelarnego. Uważałam, że jest to jedyna opcja demakijażu. Do zmiany decyzji skłoniła mnie przeczytana książka o "Sekrety urody Koreanek" Charlotte Cho.



     Na szczęście nie jest to zwykłe mleczko, które rozprowadza się wacikiem. Produkt rozprowadzamy palcami, delikatnie okrężnymi ruchami wmasowujemy. Ku mojemu zdziwieniu tusz ładnie się "rozpuścił" i cały makijaż zszedł. Dla tak leniwej osoby jest to ratunek po pracy. Już nie męczę się z toną wacików przy których zawsze miałam wrażenie, że nie zmyłam wszystkiego do końca. Teraz demakijaż załatwiam przy okazji kąpieli, nie zajmuje więcej niż 1-2 minuty. Zostawia lekko tłustą warstwę, ale jest to pierwszy etap demakijażu. Zostawia cerę nawilżoną, gładką i czystą.


      Opakowanie, które ma pojemność 150 ml wystarczyła mi na ponad 1,5 miesiąca. Pompka ułatwia dozowanie produktu przez co nakładamy odpowiednią ilość i nic się nie zmarnuje. Najwyżej można powtórzyć czynność jeżeli nie mamy pewności czy zmyłyśmy wszystko. Co jest równie ważne, że jest to produkt z naturalnych składników z ograniczoną datą ważności. Po otwarciu produktu należy zużyć go w ciągu 3 miesięcy. Cena wynosi 18,99 zł. Produkt warty polecenia, moja ocena to 5/5.


Używałyście tego produktu? Czy może znacie tą firmę i polecacie jakieś produkty? Dajcie koniecznie znać. Życzę Wam miłego dnia!! Buźka!




2 komentarze:

  1. Znam kosmetyki firmy Sylveco. Z serii Vianek miałam emulsje do mycia twarzy. Polecam moją recenzję troszkę bardziej rozszerzoną. Testowałam i nadal testuje te kosmetyki, ale nie miałam jeszcze mleczka do demakijażu. Ciekawe jest to co piszesz. Musze spróbować. A tu link do mojego wpisu https://zieloneguacamole.blogspot.com/2017/06/ekokosmetyki-i-eko-srodki-czystosci.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam emulsji i niedługo również pojawi się moją recenzja na blogu. Koniecznie sprawdzę jak sprawdziła się u Ciebie. Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger