PASTEL LOOK



       Dzisiaj w trochę innym wydaniu niż zawsze. Po pierwsze spódniczka a po drugie okulary. Co w tym dziwnego? To, że mam pełno spódnic ale rzadko w nich chodzę nad czym pewnie ubolewa mój narzeczony. W okularach natomiast nigdy nie robiłam sobie zdjęć i dzisiaj nadszedł ten dzień. Okulary noszę odkąd pamiętam i od zawsze ich nienawidziłam. Na imprezę czy też na randkę wolałam iść bez. Nagle po tylu latach trafiłam na wymarzone. Najchętniej bym ich nie zdejmowała. Któraś z Was nosi okulary? Czy też miałyście bądź macie podobnie z nimi? Co do tego co mam na sobie. Spódniczka o dosyć ciekawym kroju ale wyróżniającym się kolorze w mojej szafie. Trzeba czasem zrezygnować z czerni i być dziewczyną. Na moment ale zawsze coś. Biała koszulka i kabaretki które dodają charakteru stylizacji. Lubicie takie rozwiązania? Koniecznie dajcie znać. Miłego dnia!


KURTKA : COOLCAT
KOSZULKA : BOSS
SPÓDNICZKA : MISSGUIDED
TOREBKA : MOHITO


5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja.Super kolor spódniczki.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra! Spódniczka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja i ta spódniczka dodaję jej roku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zestawienie :) Kolory świetnie razem współgrają :) Może wspólna obserwacja?:)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy Ci w okularach!! A kolory stylizacji są przepiękne!. Masz super figurę i powinnaś częściej chodzić w spódniczkach :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger